Näin se on aika menny älytöntä vauhtia. Blogiin olin kirjoittelematta aluksi ihan tahallani, jotta ei tullut vietettyä vapaa-aikana enää aikaa koneella. Töissä ku muutenkin kyhjöttäny ihan tarpeeksi. Sittepä se vähän niinku jäi tässä, ku on ollu kaikenlaista. Mitähän tässä on ees tapahtunut..??? Oulussa oon käyny yhden pidennetyn viikonlopun olemassa - Harrin ja Hannan uudessa kodissa olin yökylässä, Juntus-Kemppaisten pienen pientä poikaa kävin kattomassa, sittenpä olin vielä yhden yön Päivinki luona. Reissu oli totta maar kiva.

Vuokatissa on oltu pariinkin otteeseen, pikkujoulujakin siellä vieteltiin Winter Open tapahtumien merkeissä. Viime viikonloppuna olin kattomassa Rukan kisoja med Piia. Painotettiin kyllä siihen omaan hyvinvointiin, lenkkeiltiin pitkin lumisia teitä ja kuhan kurrattiin naureskella. Sitäpä se tahtoo aina Piialaisen kanssa olla. Veetipoju oli kasvanu huimasti ja viime näkemän jälkeen oppinu kävelemäänkin - melekonen ukkeli.

Siinäpä ne taitaa tärkeimmät olla. Muuten on töissä ollu ja tämä viikonloppu menny ihan töiden parissa, kuten itsenäisyyspäivät ja kaikki. On tätä vuoden pahinta parasta aikaa töissä :) Päiviä jouluun laskiessa...

Heräsin tänään jo aikasi, kävin tuossa työpaikalla mutkin "ottamassa tilanteen haltuun" ja kurauttelin takaisin kotiin justiinsa. Pitää tässä yrittää pyhittää hieman tätä lepopäivääkin... Ellulle laitoin näin aamutuimaan kyselyä, josko sitä ihan kirkkoon asti tänään kerkeäisi. Olisi illalla ne Kauneimmat Joululaulutkin.

Pyryllekin kuuluu ihan hyvää. Röllöttää nukkua tuolla, ei toki aamulla jaksanu herätäkkään 05.00 ku minä ponkasin ylös. Vetelys mikä vetelys.

Niin joo, onhan tässä yksi harraste tullut lisää pirttiin. Kelit vaan äärimmäisen kehnot tälle hommalle, mutta pääsi sitä jo homman makuun tuossa joku päivä ku luntakin raski maassa pidellä. Prum prum... kiihtyy!
1118801.jpg